Waardering, klacht of compliment
Wij doen er alles aan om onze cliënten tevreden te houden. Door uw waardering, klacht en/of compliment verbeteren wij onze dienstverlening continue.
Waardering
Wij zijn benieuwd naar hoe u, uw familie of uw mantelzorger onze zorg ervaart of ervaren heeft. Fijn als u uw waardering ook plaatst op de onafhankelijke ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg: Zorgkaart Nederland.
Klacht
Bekijk voor meer informatie ons volledige klachtenreglement.
Onze medewerkers voeren uw zorg en alles eromheen zo goed mogelijk uit. Het is mogelijk dat u hier niet geheel tevreden over bent. Dit horen wij graag. Wij kijken samen met u naar een oplossing. Onze klachtenprocedure bestaat uit de volgende stappen:
1. Schriftelijke klacht
Wilt u een klacht indienen? Vul het klachtenformulier hieronder in. Uw klacht komt terecht bij onze kwaliteitsfunctionaris.
Klachtenformulier
2. Klachtenfunctionaris
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dien uw klacht dan in bij de onafhankelijk klachtenfunctionaris van Quasir: bemiddeling@quasir.nl. Voor informatie over uw rechten en plichten kunt u terecht bij Zorgbelang Nederland. Zij begeleiden u ook bijvoorbeeld met het opstellen van een brief.
3. Geschillencommissie
Leidt dit niet tot een oplossing? Leg uw klacht dan schriftelijk voor aan de geschillencommissie Stichting Zorggeschil.
Compliment
Wilt u een compliment geven aan een medewerker, het team of de organisatie? Altijd fijn! Geef de medewerker direct een compliment of neem contact op met uw zorgcoordinator.
- Wijkverpleegkundige
Onze cliënten beoordelen ons
Onze cliënten hebben onze dienstverlening beoordeeld met een