Waardering, klacht of compliment
Wij doen er alles aan om onze cliënten tevreden te houden. Door uw waardering, klacht en/of compliment verbeteren wij onze dienstverlening continue.
Waardering
Wij zijn benieuwd naar hoe u, uw familie of uw mantelzorger onze zorg ervaart of ervaren heeft. Fijn als u uw waardering ook plaatst op de onafhankelijke ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg: Zorgkaart Nederland.
Klacht
Bekijk voor meer informatie ons volledige klachtenreglement.
Onze medewerkers voeren uw zorg en alles eromheen zo goed mogelijk uit. Het is mogelijk dat u hier niet geheel tevreden over bent. Dit horen wij graag. Wij kijken samen met u naar een oplossing. Onze klachtenprocedure bestaat uit de volgende stappen:
1. Schriftelijke klacht
Wilt u een klacht indienen? Vul het klachtenformulier hieronder in. Uw klacht komt terecht bij onze kwaliteitsfunctionaris. Ben je een collega en kom je er niet uit met je leidinggevende? Ook dan kan je hieronder een klacht indienen. Het is mogelijk om de klacht anoniem in te dienen door de eerste 3 regels leeg te laten en alleen de klacht te omschrijven. Er zal dan geen contact worden opgenomen door onze kwaliteitsfunctionaris.
Klachtenformulier
2. Klachtenfunctionaris
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dien uw klacht dan in bij de onafhankelijk klachtenfunctionaris van Quasir: bemiddeling@quasir.nl. Voor informatie over uw rechten en plichten kunt u terecht bij Zorgbelang Nederland. Zij begeleiden u ook bijvoorbeeld met het opstellen van een brief.
3. Geschillencommissie
Leidt dit niet tot een oplossing? Leg uw klacht dan schriftelijk voor aan de geschillencommissie Stichting Zorggeschil.
Compliment
Wilt u een compliment geven aan een medewerker, het team of de organisatie? Altijd fijn! Geef de medewerker direct een compliment of neem contact op met uw zorgcoordinator.
Onze cliënten beoordelen ons
Onze cliënten hebben onze dienstverlening beoordeeld met een