Beste collega’s,
Na overleg met zowel de Ondernemingsraad als de Cliëntenraad hebben wij besloten een soortgelijke regeling als vorig jaar te treffen voor wat betreft de vervanging bij jouw cliënten in de zomerperiode.
Dit omdat wij het allemaal belangrijk vinden dat jullie kunnen genieten van een welverdiende vakantie én dat jouw cliënten tijdig geïnformeerd worden over eventuele vervanging.
Onderstaande afspraken gelden voor de zomermaanden juli, augustus en september:
Ben je 1 of 2 weken op vakantie? Dan krijgen jouw cliënten geen vervanging.
Ben je 3 weken op vakantie? Dan krijgen jouw cliënten 1 keer vervanging binnen deze periode.
Let op: Heb je eerder verlof aangevraagd maar is deze destijds afgewezen doordat er geen ruimte meer was en heb je nog geen alternatieve weken? Overleg dan z.s.m. met je coördinator om te kijken naar wat er alsnog mogelijk is.
Alle cliënten worden volgende week geïnformeerd middels een brief of waar mogelijk per email. Hier staat ook in dat wanneer zij echt niet zonder hulp kunnen, contact op kunnen nemen met ons.
Wij hopen dat jullie blij zijn met deze regeling en jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hartelijke groet,
Leila Wesseling
Onze cliënten beoordelen ons
Onze cliënten hebben onze dienstverlening beoordeeld met een